Emelie

letar nya äventyr

färdig

Publicerad 2010-12-22 22:54:59 i Allmänt,

jag är färdig flyttad, eller ja till första destinationen.. nu befinnner jag och alla mina saker hos Cicki. Nästa vecka går den riktiga flytten till Frösunda..frivillig hjälp sökes!! Har städat ur och lämnat en lägenhet som jag trivdes sjukt bra i. Men förnyande har jag hört ska va bra.
Imorgon går tåget mot norrland igen, får se bara om det verkligen går, eller om det strular... vill gärna komma hem över jul.. va trots allt ett år sedan jag befann mig i Ramsele sist.. inte mig emot i och för sig :P

nyårs planer fortfarande inte spikat.. impulsiva och spontana saker har jag också hört ska va bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela