Emelie

letar nya äventyr

House

Publicerad 2010-12-30 19:45:21 i Allmänt,

House är inte riktigt min grej (nu pratar vi dans.) jag försöker och försöker men känner mig bara löjlig. jag vet att jag kan dansa, men skulle ni se mig dansa house så skulle ni förstå att de inte är min grej.. haha :)

men det är alltid kul att testa något nytt och testa nya instruktörer.
avslutar faktiskt detta år med ett dansaerobic pass imorgon vid lunch.
Sen får kroppen faktiskt vila på lördag efter dessa 5 dagar.


Jag siar att 2011 kommer bli allas träningsår, det känns som att alla är på G, alla är peppad till olika mål inom träningen! vilket är jätte kul, hoppas det håller i sig hela året ut.

jag vill:
Att jag kommer in på skolan.
Om jag kommer in på skolan, ska jag försöka hitta mig ett eget litet krypin.
i maj månad kan åka till Turkiet på delux hotellet med IAW igen :)
Att jag snart, väldigt snart ska kunna ha råd att köpa mig en iphone.
Göra klart armtatueringen.
Träna och må bra i kropp och själ.
Leva lyxglidar liv i sommar.
att alla ska må bra och va lyckliga!

sen finns det så mycket mer, men jag tror att allt faller på pass när jag får nått sorts besked från skolan.
Kommer jag in eller inte?
Det skulle verkligen göra mitt år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela