Emelie

letar nya äventyr

hur blir nästa år.?

Publicerad 2010-12-20 20:12:51 i Allmänt,

va bara tvungen att klämma in ett dans pass med magdalena idag, kommer inte direkt ha tid med träning resten av veckan. Har sagt de förut, hon är grym!
Konstigt att jag som har sån planeringsmani, är ute i sista sekund med allt..
imorgon är de flytt som gäller, onsdag julklappshandling (sen när blev jag så sen med min julhandel?) på torsdag går tåget förhoppningsvis upp till Östersund, för att få spendera helgen med finaste familjen, bortskämd och opysslad.. jag gillart. :)
sen kastas man snabbt in i verkligheten igen, och mellandags hets. men för mig, förberedelser inför den riktiga flytten.. 

Nästa vecka får jag även ett besked som kan komma att ändra mitt nästa år, lite i alla fall... eller okej, rätt mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela