Emelie

letar nya äventyr

imorgon åker jag.

Publicerad 2010-12-04 10:48:40 i Allmänt,

det va länge sen man spenderade en lördag här på jobbet. det är mysigt, så länge man slipper va i köket.
Går min inskolning nu för att kunna hoppa in och jobba extra ute med patienterna, mycket givande!!
Känns dock i ögonen att det har blivit extremt lite sömn hela veckan, har liksom inte fått någon ro i kroppen på kvällarna, så sena nätter, tidiga mornar. Imorgon blir också en extreeemt tidig morgon, men när man vet att man får åka ut till arlanda för att sätta sig på ett plan till värmen, då känns de mer okej :)

5-12 dec befinner jag mig i Spanien, Kanarieöarna - Fuerteventura tillsammans med min moster Maria, samt Lena. Är helt garanterad att jag kommer få en super bra vecka med dessa "tanter" ;)
träning, sol och avslappning. (och enligt kärringarna jag åker med, massa vin) haha

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela