Emelie

letar nya äventyr

ny gaddad

Publicerad 2010-12-17 15:19:40 i Allmänt,

Det finns en stark anledning till att jag åker upp till Östersund för att tatuera mig, den anledingen heter Moa. Moa tatuerar på Mans Ruin på Frösön och hon är grym. Men de jag gillar mest med henne är att hon är så oerhört ärlig!!

Hon säger precis vad hon tycker och tänker och inte för att jag inte har en egen vilja, men det är så skönt att höra från någon som är så rutinerad.. ideérna flödar, och hon träffar rätt i mina funderingar på en gång.

 

Jag är färdig gaddad för den här gången, men den är inte klar, senare i vår blir de en hel arm!! den kommer bli jätte fin!!

 

Väntar på att syrran ska sluta, då blir de mys en stund innan bustrollet kommer hem. ;) gud vad jag träffar mina syskonbarn för sällan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela