Emelie

letar nya äventyr

Piloxing

Publicerad 2010-12-29 19:01:11 i Allmänt,

precis kommit hem från gymmet, där piloxing stod på schemat (första gången jag provade det) och jag är nöjd, en kul, ansträngade och givande klass. dans men ändå lite mer styrka och core. så det kommer bli en bra balans till allt mitt övriga dansande :)

piloxing innehåller box, dans och pilates. pilates är jag inte alls så förtjust i, men dom 3 i kombo med varanda gav en rolig timme och inte alls tråkigt på något sätt. Dom sista magövningarna ville man ju bara dö av..

Även energi och glädjebomben magdalena som ledde passet, vilket alltid är lika roligt!!
Kommer bli en sjukt bra vår, massa magdalena pass :)
Jag är peppad, är ni?

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2010-12-29 22:57:23

Like like like!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela