Emelie

letar nya äventyr

reserv

Publicerad 2010-12-27 21:20:11 i Allmänt,

jag är tillbaka i Stockholm, tillbaka till jobbet. väntar på ett besked om inflytt.(vilket ska ske denna vecka)

ligger tyvärr fotfarande på reservplats på mina sökta utbildningar.
Så nu hoppas jag på reservupprop, eller ett telefonsamtal om att dom har en plats till mig. ska man behöva gå och hota upp 9 människor och berätta att jag är mer värd att få den här chansen nu.. 9 personer som står i "kö" för att gå en utbildning, en utbildning som skulle göra mig mer än lycklig just nu..

Annars går jag och väntar på en inbjudan till nyår..4 dagar kvar och jag inser att mitt "lugn" som jag haft över att de löser sig, börjar urarta och jag är rädd att jag på riktigt ska behöva fira in det nya året helt själv..
vem kommer bli den räddande ängelen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela