Emelie

letar nya äventyr

hoppas

Publicerad 2010-12-01 21:49:14 i Allmänt,

en period av alldeles för mycket negativitet, dålig inställning samt dåligt betende måste brytas.
På söndag åker jag till värmen för att få tillbaka motivationen, till träning, till framtid.
Kanske får jag en snilleblixt om vad jag vill göra, vem jag vill träffa, vad jag vill få uträttat inom kort..
kanske inte.. Jag tror jag ska gå in för att försöka hitta min "grej" och när denne är funnen, satsa hel hjärtat.
är de dans? thaiboxning, fotboll? går de att kombinera fullt ut på alla.
3 saker jag älskar, vad satsar jag på? vem vänder jag mig till? vill jag verkligen?

jag måste fan i mig skärpa till mig och våga tro mer på mig själv i mitt kunnade och min vilja, sluta ha så höga krav..ta kontakt och fråga sig fram när de gäller yrkeslivet. nog har jag skinn på näsan, men ibland undrar jag vart den här mesproppen kommer ifrån..
kan dom, kan JAG!

Tror att det ges en möjlighet till utveckling under nästa vecka, en chans jag bara måste ta om den erbjuds :)
hoppas.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-12-01 22:05:46

Helt riktigt Emelie. Älskar dej för den du är.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela