Emelie

letar nya äventyr

vad sker på nyår?

Publicerad 2010-12-19 20:45:35 i Allmänt,

snart är de tomt, eller tomt är det inte, för alla möbler är kvar. men vilken tur jag har som inte behöver bry mig om det. :) (eller jag tänker inte göra något åt det, då de inte är mitt problem)

Men jag ser inte fram emot att flytta, med tanke på att jag ska "mellanflytta" till cickis förråd. för att sedan flytta in på riktigt, känns sådär kul.. jag vill ju bara va färdigflyttad nu..

ett försök att hitta julstämning här i mina tomma lägenhet, så gjorde jag mig själv lite glögg och käkade rispuffar ;)


Vad gör folket på nyår??
Härbärget har väl öppet på nyår, jag är ju faktiskt hemlös den natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela