Emelie

letar nya äventyr

jo så var det..

Publicerad 2010-01-03 17:12:10 i Allmänt,

Vilka dagar...
nytt år är det också.
några galna dagar i åre.. slutar med att jag försover mig (?) vilket medgör att jag missar mitt tåg hem till mitt hjärta.. (har nog aldrig varit så förkrossad och gråtit så mycket under en hel dag, i hela mitt liv)
har iaf världens bästa föräldrar och världens underbaraste kille.
lyckades efter många om och men komma fram till Stockholm i tid, för att få fira in det nya året med finaste !
nu njuter vi gärnet av dom 11 dagar jag har kvar innan resan..
resan kommer bli helt fantastisk underbar tillsammans med Linnea, men i april kommer jag hem igen, då kommer mitt liv kanske bli ännu underbarare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela