Emelie

letar nya äventyr

åker vidare imorgon

Publicerad 2010-07-20 22:43:43 i Allmänt,

gårdagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig.. hade rätt höga förväntningar över måndagsklubben ute i tylösand.. Det var alldeles för mycket folk och man kan undra vart vakterna höll hus, kändes mer som ett ungdomsdisco för finniga småpojkar som doppat skallen i ett paket smör än en välomtalat nattklubb för den äldre generationen.. Vi försökte ha kul och dansa i trängseln, sen tog vi våra hungirga magar och åkte hem runt 3-4...

idag har vi bara latat oss, man får de när man har semester.
imorgon förväntar vi oss sol, då vi ska inta stranden i tylösand.. Sen beger jag mig till norrland, en lång tågresa har jag framför mig.. men jag kommer upp till något alldeles underbart! men lämnar något fint här nere, varför kan man inte va överallt samtidigt?

jag har äntligen hittat min långklänning!!!! inget speciellt med den, men den är sååå fin :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-21 20:11:05

Den är så snygg, jag vill också.....Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela