Emelie

letar nya äventyr

klubb Privé

Publicerad 2010-07-02 20:16:43 i Allmänt,

För er som besökt mig vet ni att jag bor oerhört nära klubben Privé.
inte vilken klubb som helst, för er som inte vet vad de är så får ni ta reda på det själva..
I vilket fall så går min buss precis runt hörnet av deras ingång. Kommer gåendes imorse vid 06.00, ska precis gå över vägen då jag hör
- Svenska tjej, vill du ligga med mig.. ja eller nej..

precis de man vill höra på morgonkvisten va?

för i helvete, lär er hur man beter sig bland människor innan ni ger er ut på gatan. helst innan ni kommer in i Sverige !
vett och etikett skola för alla icke svenskar borde införas, eller?
kanske nån som tänder på det.. inte jag, blir bara äcklad. enormt !

annars så tycker jag att rosé är riktigt gott och avnjuter ett eller flera glas ikväll..
det förtjänar jag efter en hård veckas jobb och träning.
för övrigt var dagens danspass de roligaste på länge, svårt!
skönt med lite utmaningar:)

vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela