Emelie

letar nya äventyr

saknaden

Publicerad 2010-07-06 14:36:24 i Allmänt,

semestern närmar sig med stormsteg. :)
så många fina människor som jag saknar och som jag kommer att få återse under mina veckor..
mest av allt saknar jag nog lille Edwin.  Har inte träffat min systerson sedan i julas, kan ni tänka er hur mycket han har växt. 1,5 är han nu, galet va tiden går fort..
Bus med honom, bus med alla fina vänner, fester, bad, sol.. allt !

Det här året har börjat klockrent, och sommaren är och kommer bli den bästa. Det har redan börjat bra och jag är lycklig på livet :)

Kommentarer

Postat av: Edwin

Publicerad 2010-07-06 21:03:11

Jag kommer att busa med dig moster så du kommer att var så trött, att du kommer somna före mig varje kväll=) Jag längtar så mycket efter dig och det gör mamma med. vi ses snart. puss och kram till min bästa moster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela