Emelie

letar nya äventyr

solig helg

Publicerad 2010-07-04 18:29:28 i Allmänt,

intensiv, rolig och varm helg har passerat.
fredag bjöd på ett dans pass som var utöver de vanliga, så grymt bra instruktör, svår och snygg koregrafi.
därefter hem till sambon, drack en del rosé samtidigt som vi hade djupa disskutioner, som vanligt med hjärtat ;)
klockan tickade på och vi ville ut och kolla på folk, olsson skor (nära och bra) därefter gick vi till grannen Storstad. Emma som skulle upp och jobba begav sig hemåt, medans jag åkte vidare mot Slussen och debaser. där de kanske blev ett glas för mycket av nåt slag.. (kan jag känna i efterhand) haha. Sedan blev de folkisar och chips i vita bergs parken.. klockan vid hemkomsten måste ha varit ca 06.30.. spontan ute kväll, slutar oftast lyckad.

lördagen, inte alls för pigg. men soldyrkare som man är så tog jag mig upp vid ett tiden för att avnjuta några timmar i solen innan de var dags för grönandejt.. Efter en öl var jag människa igen :) 5-kamp och alkohol var de som gällde. dålig förlorare som jag är gick jag hem sur, precis som ett litet barn. men de var en jämn match !


dagen har spenderats i solen, med ganska bra resultat :)

min nya klänning som jag är helt jätte kär i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela