Emelie

letar nya äventyr

tillbaka i staden

Publicerad 2010-07-11 15:59:30 i Allmänt,

efter en intensiv jobb helg i Sundsvall (sagt med en lätt ironi) är jag nu tillbaka hemma i Stockholm.
avfärd fredag vid lunch och efter 2 st eventdagar med lite folk men roliga timmar så tog vi bilen hem imorse runt 03.30. fick med oss varsin frukostpåse från hotellet och innan jag ens hann komma ut från Sundsvall så fick jag nog en fortkörning. kamera jävel !


Kort och gott har jag haft en mysig helg i sundsvall ute till havs med pensionärer och nattklubbsliv med lite för fulla ungdomar. (bra sumering?)  Nu är jag trött, men jag har redan hunnit sova, sola och nu bär de iväg på dans. kvällen har inte ens börjat. mys, middag och planering för veckan..

Om mindre än en vecka är jag i Halmstad :)
göttans.


Inte ska man klaga när man får åka båt, roa människor och få betalt för det!
Captain Morgan med sin Morganett :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela