Emelie

letar nya äventyr

avslutning

Publicerad 2010-06-17 12:29:53 i Allmänt,

Vart i helskotta tar dagarna vägen? 
mitt nya fixar frasse jobb gör så att dagarna bara susar förbi.. :)
men de är kul, man lär sig verkligen nya nödvändiga saker hela dagarna..
Man kan bara man vill och sen underlättar det om man har händiga och bästaste pappan i luren. 
nu ska jag ta en sparkcykel och leka lite, det kan man också göra på mitt jobb :D

idag är de säsongsavlsutning på streetdancen, hur ska de gå?
vad ska jag då göra kommande torsdagar????
ska njuta och ta i extra mkt ikväll.


Vad sker på midsommar!???????
vem ska bjuda mig på en sån klockren och typiskt svenskt midsommar firande? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela