Emelie

letar nya äventyr

Blomma

Publicerad 2010-06-19 21:03:24 i Allmänt,

Jag är en blomma, fick de sagt i ett sms + att jag varit kläd i blommor idag, dagen till ära :)



Dricker mitt vin i ensamhet, har precis haft Elin och Stefan här som middagsgäster ikväll.
Storkocken Emelie bjöd på tacos, fint ska de va.. haha !
Väntar på att Emma ska komma hit, då kan jag dricka vin på vårat sätt. :)
undra vart man ska gå då? vart passar man in med sina blommor??
trivs i mina kläder, men ni som känner mig vet att jag förmodligen kommer byta ett antal ggr, innan vi ens tar oss ut :P

Vad gör ni ikväll? och har ni tips på vart vi kan gå?
jag och emma är helt olika när de gäller valet av uteställe, så det är alltid lika intressant vart vi går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela