Emelie

letar nya äventyr

helgens

Publicerad 2010-06-14 14:09:44 i Allmänt,

Ida kom ner i fredags, tanken var att vi skulle på Kiss festen som hölls på Cafét..
Blev senare på kvällen inbjudna till en eventfest i Saltsjöbaden, Saltis tackar man för bövelen inte nej till.
Inte när man hör att det är fri bar och massa branchmänniskor som gäller :)
Vi hade en trevlig kväll och färdades i en av dom snabbare sortens bmw tillbaka till stureplan.

Emma försvann mitt i festande ute i Saltis, återfanns hemma dagen efter på en mycket märklig plats i lägenheten. Sussi ville åka mera bil så tog tillfället i akt att be om skjuts ända hem till dörren, medans jag och Ida hade som plan att göra Stureplan, eller hur va de? in någonstans kom vi aldrig, kanske för att vi inte ens provade.. kissade och pratade goja med utländska turister roade vi oss med sådär efter midnatt. en kul kväll helt enkelt :)

På lördagen gav vi Cafét en andra chans, klädde oss i vitt då finest hade annordnat white party..
rätt coolt om alla verkligen hade gått in för det, fanns ju några tråkmånsar eller ovetande människor som kom i svart? hallå lakan är vita om ni inte skulle äga en vit klänning.. så ni vet till nästa gång.

Blev en rätt lugn och städad kväll, vi var nog mest bara goodiebags kåta ;)
drog från Cafét efter tolv. 

härlig helg med fina vänner !

nu är det måndag, och jag känner på mig att denna vecka kommer gå precis lika fort som alla andra..
Dans efter jobbet, sen live stockholm häng med Emma, eller var de LOVE sthlm hon menade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela