Emelie

letar nya äventyr

jag är en allt i allo

Publicerad 2010-06-16 22:44:09 i Allmänt,

På dagarna leker jag vaktmästare på jobbet, då det verkar gå sönder saker varje dag.
När jag kommer hem leker jag tydligen rörmokare, stopp i avlopp är nog det roligaste jag vet.. Så himla kul att försöka få loss stoppet. hade inte alls velat kolla på film och mysa i soffan....

undra vad som händer imorgon?

tvätta har jag gjort, eller nähä va jag inte klar kl 22.42... suck..

bra dag att va jag.


Men vill få en liten positiv sväng i detta inlägg.
Min finaste mamma fyller år idag.
Synd att jag nästan aldrig få gratta mina familjemedlemar på deras dagar längre.

Men ett stort grattis till dig.
HURRA HURRA !
älskar dig mammmmmi  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela