Emelie

letar nya äventyr

mycket trevlig kväll

Publicerad 2010-06-24 09:04:29 i Allmänt,

Imorgon åker jag och Emma till Marstrand, jag anmälde mig på statist.se där man kan få ja statist jobb, men även eventjobb och roliga erbjudanden.. skickade in några anmälningar på skoj, och fick snabbt svar och respons.
Så imorgon tar vi hyrbil till Marstrand för att kombinera jobb med massa kul, värdinnejobb som innebär att mingla och va trevlig med glada midsommargäster.. kan väl inte bli bättre?! att få betalt för att göra de man är bäst på, haha ! :) Vi är där i ett Captain Morgan projekt och ska då självklart marknadsföra detta varumärke, kan bli kul, kan bli helt galet.. kan också sluta i kaos :)

tror jag smiter tidigare från jobbet idag, försöka hitta skor och få den där bh shoppingen gjord. :)

gårdagen spenderades med fina vänner, först med min nyblivna sambo Emma, vi har ju varit tillsammans ett tag men nu tog vi slag i saken och flyttade ihop, över sommaren iaf :P bästaste vännen! Så vi tog hennes pick och pack till mig. Mötte därefter upp Susie och Pablo för intag av dagens middag, vilket resulterade i sushi... mumma.. :) Sen tog jag mina klackar och träffade finaste Sanna på Medis för några glas rosé i vimmlet. Riktigt lyckad kväll :P blev lite väl sent, men de va de värt ;)

Jobba!

vad gör ni i midsommar ?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela