Emelie

letar nya äventyr

Skattepengar !

Publicerad 2010-06-10 22:11:10 i Allmänt,

jaa, jag slapp vänta 2 veckor till som jag trodde, kollade kontot tidigare och fick en mycket trevlig överaskning ! :)
skattepengarna hade kommit och det blev en aning mer än vad jag väntat mig, alltid trevligt.
glädjen stannar inte så länge då jag vet att pengarna inte stanna på mitt konto så länge.
Lägger undan resepengar till resan som vi planerat i december. (skönt att slippa tänka på de varje månad)
köper mig en ny tv. :D
sen börjar jag betala av min skuld till mor och far!

unnar mig någonting fint har jag också råd med :) shoppingtur i helgen! jag hade inga kläder eller vad sa vi? :D

någon som har tips på vad jag ska köpa för tv. behöver inte va de största och bästa. men gärna inte lika stor som klossen som står här nu  :) den är från urminnestider.. haha

köper man begagnat eller nytt??  hjälp den otekniska :)

Kommentarer

Postat av: cickis

Publicerad 2010-06-13 01:24:55

va e det för resa då gullet?? nyfiken:) kyss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela