Emelie

letar nya äventyr

djup

Publicerad 2010-06-06 09:18:50 i Allmänt,

ännu en dag utan sovmorgon, tvättstugan kallade och då får man helt enkelt kliva upp och göra sina sysslor...
tror jag går och lägger mig mellan varven.

Att älska är något stort.
älska är ett starkt ord..
Säger någon jag älskar dig, ska de tyda på sann kärlek.
för mig är mina vänner sann kärlek, jag älskar mina vänner !

Du ska dock aldrig missbruka ordet älska om det inte kommer direkt från ditt hjärta.
Är du inte ärlig mot dig själv, kan du heller inte va ärlig och trofast dina vänner.
Våga stå för den du är och visa dina svaga sidor.

Kan man verkligen älska en människa om man inte älskar och är ärlig mot sig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela