Emelie

letar nya äventyr

Berns

Publicerad 2010-05-10 22:12:43 i Allmänt,

veckan känns sjukt lång trots att jag bara har 2 arbetsdagar kvar.. varför är de så??
haft en sådär dag på jobbet... men nu känns de bättre då jag fått träna och duschat. :)
verkligen fullt upp hela veckan, måste försöka planera in varje minut, men jag tror jag får ihop det.

Måste erkänna att det kommer bli grymt underbart jävla skönt att flytta in i min lägenhet igen..tror inte att min kropp kommer att kunna slappa av fören då!  jag är ett stress monster just nu.. "semester" i Oslo tror jag gör susen..

dock har jag fortfarande inte fixat någonting till tema festen i helgen..hur och när ska jag ha tid att styra upp det? och vad?

Roast på Berns!!!! ;)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-05-11 16:17:44

du kan va orekesternörd, haha.. ta med en flöjt bara!

eller vattenpolo- kille... kalsonger, boll o badmössa.

det kommer bli KUL! jag längtar efter dig. puss

plus att jag ska börja blogga idag igen. yaaaaaay.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela