Emelie

letar nya äventyr

lördag

Publicerad 2010-05-29 14:03:23 i Allmänt,

Ikväll står bio på schemat och därefter utgång. Jag är sugen på Berns, får se vad tjejerna säger :)

Ni kan ju kanske tycka att jag är lite ego som lägger upp bilder på mig själv varje dag, de tycker inte jag !
bloggen är min och handlar om mig, så varför inte :)

Just nu sitter jag i min lägenhet, har packat upp det jag fick med mig.. Ett flyttlass från Elin och Stefan är på väg :) idag är jag extra lycklig, jätte underbart glad..

däremot så är det alltid dom återkommande killproblemen. Om ni har problem med att jag lever mitt liv precis som jag vill och njuter av det, så kanske det är läge att backa. Det konstiga är att ni inte vill gå vidare, så vad spelar de för roll vilka jag träffar...

Kommentarer

Postat av: becca

Publicerad 2010-05-30 12:48:16

gumman, vad är det för killproblem?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela