Emelie

letar nya äventyr

nästa bild

Publicerad 2010-05-26 20:01:08 i Allmänt,


Ni missförstår mig. Fotograferingen jag är lite missnöjd med, inte fotona!
eller rättare sagt vad jag tyckte om själva fotograferingen medgör att jag blir lite missnöjd av resultatet

Man kommer dit, ska bli sminkad av utbildade makeupartister(jag hade kunnat göra det bättre själv....)
Man kommer in i studion, byter om(snabba byten) ställer sig mot ett antal konstellationer och posar..
Där kommer vi till problemet, jag tycker det är kul att bli fotad (oftast) Men att stå och "porrposa" är inte riktigt min grej. Fotografen menade att man ska prova sånt som man inte riktigt brukar göra.. visst, men jag ska väl ha användning och tycka om bilderna efteråt.. och inte tycka att allt är konstlat eller tillgjord..

Jag påpekade att jag ville jobba med mitt ansikte, uttryck, minspel.. men nä här var det armar ben och kropp som skulle jobba.. så samma gamla leende syns i de flesta foton. (va ju liksom inte min tanke)
Men måste understryka att det var en kul grej och jag skulle kunna tänka mig att göra om det.
Tack för fina kommentarer!

Tänkte köra en kalendervariant, 1 foto i månaden, men eftersom jag bara har 11 bilder så faller det..
Jag lägger väl upp nya när jag känner för det..

Nu kommer en till :D






Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-05-26 20:09:10

SJUKT snygg tjej!!!!!

Postat av: syster

Publicerad 2010-05-26 20:27:39

Vilka fina bilder på dig, du är jätte fin. ser framemot och se alla =).

kram på dig min underbara syster. edwin ger dig en stor puss. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela