Emelie

letar nya äventyr

lockar

Publicerad 2010-05-28 17:29:14 i Allmänt,

Helgen är här och välkommen så in i norden.. inte för att veckan har varit lång, mest för att jag får flytta hem..
om tjejerna nu kan höra av sig om dag och tid, har väntat på det beskedet hela veckan.. kul.....

imorgon blir de bio och utgång, en kanon lördag kommer de bli :)
nu ska jag väl mest försöka inse vart alla mina saker ligger, packa iordning och sen åka till söder för att möta upp Emma, ölhäng blir de ikväll. alltid lika trevligt !

en sak jag glömde med vad som var negativt med fotograferingen, var att jag inte hann fixa håret, ingen av oss egentligen.. Så inga drömlockar som jag hade tänkt. men men, de kanske blir fler ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela