Emelie

letar nya äventyr

vart köper jag en snygg liten kalender/agenda?

Publicerad 2010-05-04 22:21:32 i Allmänt,

Mycket saker att se fram emot..MEN jag måste verkligen ta tag i att köpa en kalender..
Har alldeles för mycket i mitt huvud, skriver ner på lappar när jag kommer på saker, eller bokar in saker men det går ju inte i längden.
Dubbelbokar och blir förvirrad, men vart finns den där kalendern jag vill ha? en lite mindre, gärna inte hård, och med massa anteckningspapper längst bak??'

Någon som har bra tips?

tycker dock att jag har kollat på de flesta ställena som borde ha.. men letar tydligen lite för dåligt ;)


http://www.idespiran.se/wp-content/uploads/2009/03/atta.png

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-05-05 13:35:37

Man kan ju beställa personliga kalendrar från typ Internet. Men annars finns det väl ganska mycket att välja på på Åhléns? :p

Postat av: maraja piraja

Publicerad 2010-05-05 16:58:57

på tryckdig.se kan du göra en ascool kalender till dig själv :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela