Emelie

letar nya äventyr

iphone.

Publicerad 2010-11-25 20:38:11 i Allmänt,

jag har väl inte direkt tjatat, längtar, suktat efter en iphone. Har inte känt behovet till en ny telefon, (då min är ganska ny, men "töntig") Men nu, tomten, mamma och pappa eller andra generösa människor. Jag vill ha en iphone! Jag märker att behovet av en iphone är här.. Ge mig en..den nyaste, fyran!!!

Idag får jag ett sms från fixakontraktet.se, där de läggs upp lägenhetsobjekt, gäller att va snabb som katten. Snabbast med intresseanmälan får därefter komma på visning..men kul att då ha en telefon från stenåldern så att jag inte kan gå in och söka lägenheter som kommer upp och inte heller har tillgång till dator..

eller alla dom här gångerna som man bara måste veta en sak, sådär snabbt. man får liksom lite panik om man inte kommer på det. Jo då tar man fram luren, iphonen alltså och problemet är löst.

Så, en iphone vill jag ha!!
i julklapp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela