Emelie

letar nya äventyr

PT

Publicerad 2010-11-01 20:34:02 i Allmänt,

om man söker 5 lägenheter om dagen, borde man inte statistiskt sätt snart få en av alla man söker?
idag var jag jätte snabb och sökte dom lägenheter som las upp innan dom togs bort, det måste ju betyda att jag i alla fall har en liten chans??
jag känner trots allt ett lugn i kroppen, det löser sig.. för de gör det ju alltid annars, så varför inte nu?!

Riktit roligt danspass idag, kul med ny stil :) känner dock att jag måste börja gå på mer pump eller köra gymet nån dag, nån som vill ställa upp som PT? :)

suger när de gäller styrketräning.. styrkan har jag, men inte motivationen att genomföra det.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela