Emelie

letar nya äventyr

höst

Publicerad 2010-10-13 14:54:08 i Allmänt,

idag har jag inte haft någon arbetsmoral överhuvudtaget.. inte mycket gjort idag, men sånna dagar får man väl ha :)
fotodags efter jobbet, finns det någonting vackrare än rikitgt mysiga och fina höstbilder. Jag och Emma ska passa på, passa på att umgås, för snart blir jag änka! måste nog gå på terapi för att dämpa ensam ångesten som kommer att komma.. ska jag behöva bo och va själv nu varje kväll och natt. konstig känsla.. nån som vill bo med mig 2 månader, längre kan jag inte erbjuda eftersom jag själv blir utan bostad vid årsskiftet..äh man får passa på dom dagarna man har, dom dagar som kommer och dom dagar man får! sen löser sig resten ;)

Myskväll med Frida står på schemat ikväll också, vi blir ta mig tusan inte bättre på att ses oftare fast vi säger att vi måste.. Men jag hoppas på fler höstkvällar tillsammans mitt bland hennes plugg och mina funderingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela