Emelie

letar nya äventyr

lyckan

Publicerad 2010-10-26 19:02:14 i Allmänt,

så slut efter dansen i söndags att jag inte orkat skriva fören nu, nä skämt åsido.
det var full rulle under gårdagen, halvdag på jobbet, därefter humorinspelning med godis som alternativ middag. hög på socker tog jag mitt nyfyllda kontokort med mig på skojakt, de gick bra!
4 påsar senare (bara rea, jag lovar) så möter jag upp Lena för att gå på bio.
Lyckan, kärleken och meningen med livet. Titeln säger sig själv tycker jag. nyfiken, se den! om du vågar..du kankse kommer inse hur du lever ditt liv och hur du istället skulle kunna leva det, fast lyckligare.. :)

Jag fick en jäkla massa bra tankar, men dom ska förenas med praktiken också, nästa steg på lärostegen.

kom hem mycket sent igår, vilket resulterar i att jag är oerhört trött nu, frusen och trött.
te mys framför tv, så spenderar jag min tisdag.
Vad gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela