Emelie

letar nya äventyr

shoppat

Publicerad 2010-10-23 18:15:18 i Allmänt,

jag åkte till liljeholmen tidigare idag, för att fika med moster (som jag för övrigt inte har träffat på flera veckor)
och för att kolla på en jacka..

Väl där hittar jag rätt på en gång, en blå helt underbart bra och nödvändig didriksson. bråkar med personalen lite med storlekar. dom vägrade hjälpa till och kolla om den fanns i andra butiker.. Inte av den anledningen att dom hade mycket att göra, utan dom tyckte att det var mitt ansvar att ringa runt till alla butiker och kolla, men några nummer till andra än stockholms butiker hade dom minsann inte. vad hände med kundservicen?!

Efter samtal till ex antal intersport butiker utan resultat kan man sammanfatta mitt humör som rätt kasst. Men, jag ska till alla pris ha den där jackan, det är väl bra att ha en jacka att växa i.. ;)
så imorgon när kontot är påfyllt så blir den min..

som en liten tröst (att jag hade svårt att bestämma mig om storleken) så köpte jag en massa andra saker, till nästan samma värde som jackan, vart kom pengarna ifrån.? när jag väl börjat, kan jag inte sluta.. sa man läggas in för sitt shopping beetende eller?

men huvudsaken är väl att man är nöjd och mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela