Emelie

letar nya äventyr

shoppat!

Publicerad 2010-10-12 20:43:44 i Allmänt,

jag har lyckats igen, shopping.. varför hittar man alltid pengar och anledning till att köpa kläder?! Jo för när jag ser röda lappar textat REA, då går emelie i trans. Särskilt när det gäller träningskläder numera, blir så mycket roligare träning med nya fräscha träningskläder..:)
Extra kul är de ju när man fyndar också, för det är oftast bara roligt att handla på rea.. Skulle hämta min jacka som jag lämnat in till intersport för lagning, på väg ut genom dörrarna ser jag det röda, lapparna, priset, färgerna - KLÄDERNA!! 2 par byxor och 2 par linnen för totalt 375:- inte illa pinkat!!!!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela