Emelie

letar nya äventyr

Ställ om klockan inatt

Publicerad 2010-10-30 12:22:09 i Allmänt,

igår trodde jag helt ärligt att det skulle bli som gevalia reklamen, "när du får oväntat besök."
någon match, något spel fråga mig egentligen inte vad, men grabbarna ovanför va så speedad så jag trodde faktiskt helt ärligt att dom skulle stampa sig igenom taket... helt galet, dom hejade, skrek, stampade. dom lät, i flera timmar, hur högt som helst...missade jag någon stor sport händelse igår eller?

i vilket fall kunde jag somna till slut, vaknar dock imorse av en hemsk mardröm. en dröm och mamma och pappa, att jag inte va värd ett skit för dom och att dom skrattade och spottade på mig typ... obehagligt.. men men, en lugn morgon har de varit, packat och gjort mig iordning. För nu åker vi till Oskarshamn med vårt piratskepp :)


trevlig halloween!

glöm inte att ställa om klockan inatt. klockan 03.00 ställer ni tillbaka den till 02.00 :) bra va !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela