Emelie

letar nya äventyr

stopp

Publicerad 2010-10-11 21:28:56 i Allmänt,

vi har stopp i toan och duschen, kul... inte kan man skita och heller inte duscha sig ren, mysigt!
Tur fastighetsgubben kommer imorgon bitti..
va så himla biosugen idag, men utan sällskap så köpte jag mig lite gotta och gick hem istället.. kanske va godiset jag var ute efter? ;) 
Det finns en hel del filmer som jag kan tänka mig att se, får styra upp en mysig filmmaraton på söndag kanske..

nästan exakt en månad tills jag fyller år, vilket betyder fest. Vilket betyder att vi ska ha kul, mega kul ;) vilket också betyder att det inte är länge tills jag åker till värmen. 5 december så åker vi till Fuerteventura (jag trodde helt ärligt att de va ett påhittat filmortsnamn) Värme, träning och massa festligheter i en vecka.

Ibland får man faktiskt lov att glädjas åt andras olycka, jag ska njuta extra mycket den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela