Emelie

letar nya äventyr

glädje

Publicerad 2010-10-03 17:39:28 i Allmänt,

Satt vid ett skåp inne i omklädningsrummet på sats, in kommer magdalena (den grymt duktiga instruktören)
Ett stort hej möts jag av..(som alltid)
...jag hejar självfallet tillbaka..
..då säger hon, gud så härligt med en massa stammisar här idag.
Kan man annat än bli glad när man räknas som stammis och är ett för henne igenkänt ansikte.
Det är glädje för mig i alla fall..

Fick rabatt när jag handlade lunch idag också. det är också glädje ;)

ett Levis pass kvar, torsdag kväll. sen avslutar vi det hela med en avslutningsmiddag med alla brudar på Fredag. middag och galej :) det blir kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela