Emelie

letar nya äventyr

blue man group

Publicerad 2010-09-09 22:13:10 i Allmänt,

imorgon är de efterlängtade fredag, för mig innebär den jobb, underbar dansträning, sen en slapp fredags hemmakväll som jag återigen ser fram emot... lördag morgon tar jag tåget till Örebro för att äntligen hälsa på Sanna!

annars går jag bara och väntar och längtar tills Levis eventet kör igång! :)

finaste vännen Emma drar ju snart upp till Åre, någon som vill flytta in hos mig då eller? kommer känna mig oerhört ensam här när hon flyttar. samtidigt borde jag hitta något billigare. hur lyckas man med de?

va på göta lejon ikväll och fick mig ett smakprov av blue man group.. shit alltså, beställ biljetter nu om de finns kvar, galet roligt.. obeskrivligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela