Emelie

letar nya äventyr

hon e grym!!!

Publicerad 2010-09-24 18:44:42 i Allmänt,

så sjukt vilken energi man kan få av en människa. Jag har verkligen hittat min favorit instruktör på Sats, när jag har  dansat på hennes klasser går jag alltid därifrån med ett stort leende, en rak stolt rygg och med en jäkla massa energi.. Hon är oerhört duktig på allt, pedagogiskt, att sätta koreografier att förmedla rätt känsla. För här snackar vi verkligen känsla, lek och bus för att få in rätt känsla när man dansar, lite drama skulle man kunna säga och det passar en liten teaterapa som mig :)

perfekt sätt att avsluta veckan och perfekt sätt att inleda helgen!
fredagsmys ikväll...


En av hennes koreografier,(som vi dansade idag) inspirerad av filmen inception.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela