Emelie

letar nya äventyr

ensam

Publicerad 2010-09-03 22:58:57 i Allmänt,

det är fredag och jag tror att ingen annan njuter mer än jag över att va hemma. eller sitter i och för sig i en alldeles för stor lägenhet i liljeholmen alldeles själv(bortsett från texas)
men behöver nog ensamheten i alla fall för en natt. Jag saknar å andra sidan emma redan och undrar vad hon hittar på där på andra sidan staden..

blir läggdags nu och upp på lunchträning imorgon,sen uppladdning för 25 års fest.

Förresten ska jag nog fixa en liten större fest på min födelsedag 12 november!
Så boka in helgen den 12-14 nov, oavsett vad d blir, så ser jag till att de blir något slags firande .. :)

släpp taget så jag kan andas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela