Emelie

letar nya äventyr

Norrut.

Publicerad 2011-04-26 21:15:03 i Allmänt,

tentan idag gick bra... nästan lite för simpel, lite så att man måste få full pott annars skulle det kännas fel, typ. Men huvudsaken att känslan är bra, nu är det bara hemtentan kvar, eller rättare sagt 1 fråga. förhoppningen är att den blir klar under morgondagen. har ju några timmar på ett tåg...

För ja, imorgon bär de iväg norrut till Östersund till syster och den lilla killen som kallar mig för... hmm.. tanten.. Han hade tydligen lärt sig säga moster, men när jag ringde idag och han hörde min röst, så var det som att jag till och med hörde i telefonen hur hela han lyste upp och med en kaxig attityd som bara en 2åring kan ha, säger han tanten.. vart har han fått det ifrån liksom??  Det kommer bli mysiga dagar där uppe. längtar till torsdag då det är dags för tatueringen, däremot ser jag inte fram emot efter arbetet med den.. lite träningsförbud och massa smörjning.. men men, det är de värt.

Nu måste jag packa, har en känsla att det kommer ta ett tag :P

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-04-27 10:40:52



Hej!



kanske kan vara något för din kompis som letar boende?



Lägenhet uthyres i Stockholm

AktuelltPosted by meloa 2011-04-11 11:47:24



* Comments(0)http://blogg.meloa.se/#post1886

* Share

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela