Emelie

letar nya äventyr

förbud?!

Publicerad 2011-08-17 01:02:39 i Allmänt,

Jag kan förstå att man kanske missade middagen, bara är hungrig, kanske sugen.. Men är det något som jag verkligen ogillar, så är det när människor tar med sig snabbmat för att äta på tåget. Hela vagnen börjar lukta friterat och mådde man inte dåligt innan, så är det nu ett faktum. Så fort donken/max/bk påsarna kommer fram, då gäller det att hitta snabbast flyktväg ut.. Är det bara jag som är så extrem känslig?!

Desamma gäller rökning, detta är inget jag kommer kunna stoppa eller undvika, men jag har blivit extrem känslig mot röklukt. Att bara gå förbi en människa som röker på perrongen gör mig illamående. Det går inte att undvika människoskaran som röker, men det är konstigt hur saker ändrats. Jag har själv stått där på perrongen och varit människan som alla andra hatar och tycker är äcklig.. not anymore!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela