Emelie

letar nya äventyr

blev ingen klass..

Publicerad 2011-08-18 22:46:33 i Allmänt,

Skulle haft mitt premiärpass i Piloxing idag, men med tanke på att jag skulle köra på en väldigt liten pilates studio och där fullklass innebär max 8st. Så är det inte alltid garanterat att det kommer folk, vilket hände idag. Ingen hade tydligen laddad om efter semester och va redo för att köra ett pass. Det kändes trist men samtidigt skönt, jag skulle verkligen behöva köra för att komma igång med instruerandet, men är omotiverad i helhet just nu, vilket säkert skulle märkas. Vad ska behöva hända för att jag ska få gnistan tillbaka, den har varit borta lite för länge nu.. please come back!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela