Emelie

letar nya äventyr

ica

Publicerad 2011-02-08 15:23:34 i Allmänt,

då har man träffat på karatärerna i Ica reklamen, jag fick först leka kassörska, men även kund.
Men ni behöver inte sitta fastklistrad i soffan, för jag kommer förmodligen inte va i bild :P
Jag tycker det är oerhört intressant med inspelningar, hur mycket jobb och människor som ligger bakom en liten reklamfilm som visas i tv 30 sekunder, typ..under vecka tolv kommer de sändas i alla fall :)
tiden rusade iväg, träffade trevliga människor, fick god mat(och tårta) och skjuts hem. nu ska jag sova en sväng. innan de är dags för en kväll i dansens tecken (ovanligt va)

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2011-02-08 18:49:33

saknar att springa på inspelningarna :) är sthlm fortf lika bra?

Postat av: Maria

Publicerad 2011-02-08 18:54:34

Gå på yoga, där har du en enkel lösning på andnings frågan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela