Emelie

letar nya äventyr

internet köp.

Publicerad 2011-02-26 19:38:22 i Allmänt,

klipptiden är bokad, den externa hårdisken är beställd, övriga "att köpa" saker får nog vänta lite :P

Det kommer in en klänning till H&M snart, som jag bara måste prova, kan ju inte direkt säga att jag ska köpa den fören den är provad, men den är fin! jätte fin!!

på nåt vis vill jag hitta på något oväntad och spontant ikväll, samtidigt som jag njuter av att bara ligga kvar här i sängen.. lite kluven skulle man kunna säga. men det känns nog skönast att lägga sig i tid, vakna utvilad och pigg imorgon för att ta sig in till stan för söndagsbrunch :)

nu ska jag boka tågbiljetter, Östersund som gäller den 27 april!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela