Emelie

letar nya äventyr

jobb.

Publicerad 2011-02-12 13:03:18 i Allmänt,

drömmer sjukt konstiga saker nuförtiden.
ofta drömmer jag att jag fått sms under natten, att jag läser dom och att det står sjuka saker, så när jag vaknar är de prio ett att kolla om de stämmer.. att jag fått sms stämmer oftast men att dom är konstiga kan jag inte riktigt hålla med om.. :P Sen drömmer jag att folk är elaka, SATS personalen som alltid är så himla trevliga och hjälpsamma va inatt i min dröm rena monster. skrek och va jätte otrevliga. haha..

konstigt.

jag har ont i kroppen, hela veckan har jag haft lite smått träningsvärk, lite märkligt då jag har tränat precis lika mycket och samma saker som alla andra veckor.. Men det är skönt jag ska inte klaga, behöver dock fortfarande sätta igång med min styrketräning! kroppen känns smidigare, vilket är bra, nu ska den bara bli ännu starkare :)

nu åker jag till jobbet!!!

Några månader kvar till bikinisäsongen, då ska de banne mig va roligt att sätta på sig den. (med synliga resultat)
Jag bjuder på den här. haha

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2011-02-12 15:40:51

Snygg, fit brud!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela