Emelie

letar nya äventyr

kläder..

Publicerad 2011-02-22 00:54:39 i Allmänt,

har plågat mig själv flera dagar nu, genom att sitta och kolla på H&M, Nelly och diverse andra shoppingsajter..
Tänk om man bara hade lite mer pengar, och lite mer plats i garderoben. då hade jag just nu haft flera leveranser på väg hem till mig.
dock måste man ibland prioritera andra saker.
En lins-beställning (hade hellre lagt 1200:- på kläder)
En klippning (behövligt, men jävligt tråkigt)
Nya träningsskor (vill jag i och för sig köpa, men jag tänker mer på hur mycket mer saker man kan få för samma summa)
Underkläder (jobbigt att testa, sen vill man väl helst att någon köper de åt en :P)
Extern hårddisk (behövs det nån kommentar?)
Kurslitteratur till plugget. (?)

ni fattar..

dock känner jag mig rätt väl och vet att bara för att jag måste lägga ut massa pengar på massa tråkigt.
Så har jag ju en anledning till att "unna" mig någonting kul, som tröst typ.. sjukt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela