Emelie

letar nya äventyr

kyligt för nollåttorna.

Publicerad 2011-02-14 15:16:20 i Allmänt,

nattpasset gick bra, konstig känsla bara att åka hem för att sova när alla tusentals människor åker för att jobba. imorse var det för övrigt lite smått kaos på pendeltåget, folk va helt galna.. Det var väl kylan som alla klagade på, -15 är väl inte så farligt, frisk luft kallar jag det :)

sov några timmar när jag kom hem och nu sitter jag här med vår individuellt gruppuppgift som ska lämnas in på fredag. Det går väl hyffsat bra, vi har 3 huvudfrågeställningar och massa flummiga underfrågor. haha. Jag tycker det flyter på, försöker lägga upp ett bra "tidschema" för veckan. När man gör det, får man unna sig att blogga och kolla facebook.!

Däremot har jag inte en aning om jag gör rätt, de kan man ju aldrig va säker på, eller?
jag skriver och skriver och de låter bra, men jag har ingen som helst aning om det är rätt eller fel i sammanhanget. ;)
ordbajsar rätt rejält skulle man kunna säga. 17.00 är det dags för piloxing så det är bäst att jag äter nåt och sen packar iordning mig. fråga 1 är förhoppningsvis besvarad och klar ikväll.

Trevlig alla hjärtan dag på er!
(min dag går verkligen inte i kärlekens tecken, om man nu inte älskar att läsa kurslitteratur) :)

den 14 februari förra året den här tidpunkten, besteg jag och linnea ett berg för att kolla solnedgången i Kep, Kambodja.
Det var kärlek de.



Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-02-14 15:23:39

Jag blir lite dum i huvudet just nu, uppgiften känns ganska lätt och rolig... har kommit en bit i boken och skrivit massa stödord som jag ill ha medi texten...

Min fasa är hur faaaan jag ska referera! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela