Emelie

letar nya äventyr

nyheter

Publicerad 2011-02-15 16:46:56 i Allmänt,

Individuella uppgiften är snart klar, jag lämnar resterande till imorgon. Lite fundersam blir jag dock, när några i klassen skrev att dom fastnat och tyckte att uppgiften va svår. Jag tycker det har gått förvånandvärt fort och lätt, lite roligt också.. Så frågan är ju om man gjort rätt. haha.

nystädat hemma också, ibland är man bra effektiv ;)

så kvällen spenderas på SATS (belöning på hög nivå) där väntar ett Zumba pass, för att sen fort skynda bort till Piloxing passet :) underbar tisdag!

2 av SATS "nyheter" och jag vet inte vad jag tar mig till när/om dom tas bort från schemat...

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-02-15 19:32:09

Duktig flicka! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela