Emelie

letar nya äventyr

piloxing!!

Publicerad 2011-02-07 21:36:35 i Allmänt,

Kunde ju inte hålla mig från träningen idag (ryggen kändes ju betydligt bättre) Måndagarnas Piloxingpass är en toppen bra start på veckan.

imorgon tar jag lite ledigt från skolan kan man säga, först en statist inspelning för sveriges roligaste reklamfilm:ICA reklamen!! därefter fortsätter även tisdagen i Piloxingtema, men kryddar även kvällen med ett zumba pass. Bara för att jag KAN :)

på lördag hoppas jag få med mig sällskap för ett träningsevent, vore sjukt kul och en bra lördagsplan :)

för övrigt så älskar jag alla Kings of leon låtar som finns på min telefon, jag höjer musiken, njuter och lyssnar gärna flera ggr på en och samma låt. like like!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela