Emelie

letar nya äventyr

stoppa socker suget..

Publicerad 2011-02-02 17:14:25 i Allmänt,

jag är verkligen duktig gällande min träning, har verkligen kommit in i ett bra tempo. jag har mina heliga dagar liksom och kör gärnet :)
Nu gäller de bara med att sluta med lite fula ovanor, som tex att unna sig massa godis mitt i veckan bara för att..
bort med sötsaker, jag ska inte bli överdriven, klart jag kommer unna mig, men som det har sett ut på senaste tiden för min del är inte acceptabelt!! det roligaste av allt är att godis gör mig illamående, ändå trycker jag i mig det. ändå hittar jag anledningar till att köpa det.. nej, ett slut på allt sockerätande.

Och jag funderar på varför det tar så lång tid för min kropp att visa resultat.. inte så konstigt kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela